گویا کاهش سرعت اینترنت   2009-06-16 18:26:09

مردمک - نسخه خطی
به دلیل کاهش قابل توجه سرعت اینترنت در کشور مردمک نسخه خطی خود را فعال کرده است. برای بازدید از صفحه گرافیکی وب سایت اینجا را کلیک کنید
محتشمی: انتخابات دوباره برگزار شود

سه‌شنبه, ۲۶ خرداد | ۷:۲۶ بعد از ظهر

سیدعلی اکبر محتشمی پور، رییس کمیته صیانت از آرا در نشست خبری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی، راهپیمایی میلیونی حامیان میرحسین موسوی در تهران را حرکتی باشکوه برای صیانت از آرای ملی توصیف کرد و گفت : راهپیمایی روز گذشته یکی از زیباترین جلوه های حضور مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وي به خاک وخون کشیده شدن راهپيمايي ميليوني ديروز را «به عوامل نفوذی و افراد جریان رقیب که آرای مردم را بر نمی تابند» نسبت داد و گفت: مسببان آن در دادگاه عدل الهی و دادگاه ملت ایران محاکمه و محکوم خواهند شد.

وي افزود: بدون شک دولت آنها رو به پایان است و با این حرکات مذبوحانه نیز نمی توانند راه به جایی ببرند.

وی با بیان اینکه جشن پیروزی احمدی نژاد در میدان ولی عصر و پخش مکرر آن در رسانه ملی در حالی که هنوز صحت انتخابات اعلام نشده اقدامی کاملا غیرقانونی بود، ادامه داد: احمدی نژاد تنها در صورتی می توانستند به این اقدام دست بزنند که دوران رسیدگی به شکایات نامزدها از سوی شورای نگهبان به پایان رسیده باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: به عنوان مثال در این جشن غیر قانونی مردم شریفی را که انتقاداتی نسبت به عملکرد وی و دولتشان دارند را به خار و خاشاک تشبیه کرده اند که علاوه بر این حاضران را نیز به سرکوب آنها تحریک می کند. به واقع آیا این حرکات برای رئیس جمهوری که باید حافظ جان و مال و ناموس مردم و مجری قوانین باشد صحیح است؟

محتشمی پور پرسید آیا شأن رئیس جمهور این است که اینگونه مردم را با خشونت مورد خطاب قرار داده و عده ای را تحریک کند تا به سایر برادران و خواهرانشان حمله کنند؟ در واقع آیا چنین فردی شایسته ریاست جمهوری در کشوری چون ایران است. من این سئوال را از شخص آقای احمدی نژاد، مردم ، مقامات کشور و دوستان شورای نگهبان می پرسیم.

وی گفت: بعداز این جلسه غیر قانونی شاهد بودیم که عده ای تحریک شده و به کوی دانشگاه حمله کردند و جوانان ما را به خاک و خون کشیدند.

محتشمی پور با اشاره به جلسه ای که امروز با حضور نمایندگان دو نامزد دیگر در شورای نگهبان برگزار شد گفت که انتقادات ما در آغاز به خود شورای نگهبان مربوط است.

رییس کمیته صیانت از آرا حضور غلامحسین الهام در تبلیغات انتخاباتی محمود احمدی نژاد را از حرکت های غیر قانونی شورای نگهبان دانست و گفت: آقای الهام به عنوان یکی از حقوقدانان شورای نگهبان نباید به تبلیغات انتخاباتی برای محمود احمدی نژاد می پرداخت که علاوه بر این موضوع ، مسائل زیاد دیگری نیز وجود که در مجموع این سئوال را مطرح می کند که آیا چنین اعضایی به طور کلی صلاحیت نظارت بر انتخابات را دارند یا خیر؟

محتشمی پور تاکید کرد: با توجه به مسائل پیش آمده که مشروح آن نیز در اختیار شورای نگهبان قرار گرفت ما معتقدیم این انتخابات باید دوباره برگزار شود.



نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات